Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 4 Mar 2025 12:46:43 +0200

Tere!

Setomaa Vallavalitsus menetleb praegu ehitusloa taotlust nr 2511271/02371 
aadressile Võru maakond, Setomaa vald, Niitsiku küla, Tagasika (Puurkaev) ja 
soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Kooskõlastada ehitise asukoht.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27285589>  (menetlus nr: 
477698), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 14.03.2025 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Setomaa Vallavalitsus) või menetleja (LAURI SAAR) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister